Let L-410 Turbolet - Megjelent!

6 év fejlesztés és egy hosszadalmas béta teszt után végül összejött. Ez az a pont, ahol azt mondom, meg kell állni. Még rengeteg dolog van hátra, de azok egy későbbi kiadásra maradnak :)

Innen tölthető le: http://x-plane.hu/L-410/

Let L-410 - A valóságban

Tegnap kaptam egy megkeresést a cseh Let cégtől, hogy rátaláltak az L-410 videóra és marketing céllal szeretnék felhasználni. Emellett ki is tennék a let.cz-re, ha nem bánom.

Nem bántam :)

Scenery készítőt keresünk!

Egyedi scenery készítésre keresünk embert indonéz szigetvilágban lévő szigetre.

A scenery-nek elég részletesnek kell lennie, hogy helikoperről nézve szép legyen...

Let L-410 Turbolet - Hamarosan...

Let L-410 Turbolet - Hamarosan...

Nos, elérkezett a pont, amikor azt mondom "stop". Igazából egy repülőt sosem lehet befejezni, mindig van/lesz rajta tennivaló. Bőven akad ezen is, de azokat meghagyom a v2.0-ra :)

Amit eddig tud:

Let L-410 Turbolet - Textúrázás a köbön

Az elmúlt pár hétvégén ismét nagyot sikerült haladni. GPS és időjárás radar textúrázás, műszerek keretei, kommunikációs és navigációs rádók, transponder és a többi apróság. Nagyképek alant :)

Let L-410 - Év végi helyzetjelentés

Kalandos egy évre sikerült ez a 2015 az L-410 szempontjából.

Az év elején sajnos nem nagyon tudtam aktívan foglalkozni a repülővel, ami sajnos eléggé visszavetette a fejlődést.

Később is csak 1-1 hétre tudtam aktívan foglalkozni vele. Az év vége felé aztán végül úgy alakultak a dolgok, hogy több hetet is tudtam vele foglalkozni egyben. Ekkor haladtam a legtöbbet: rengeteg textúrázás, apró hibajavítás, a repülési modell XP-10-re konvertálása, hajtóművek finomhangolása, hogy egyezzen a valóságban mért értékekkel.

Let L-410 Turbolet - Tükröződés

Kisérletezgettem egy sort. Van még mit finomítani rajta, de azé' működik... :)

A nagy fejsze - Izland

Az elmúlt hetekben nagy volt a csend, de ez annak volt köszönhető, hogy egész egyszerűen nem jutottam internethez észak-amerikában. Jópár kalandos hét van a hátam mögött, nem kevés izgalommal. A repülő is szépen kezd összeállni.

Let L-410 Turbolet - Hajtómű indítás

Szép lassan alakulnak a dolgok :) A hétvégén játszottam egy kicsit a mozgatható elemekkel a pilótafülkében. Mellette megvan a hajtómű indítás procedúrája is.

A nagy fejsze - keresztül az óceánon

Sikeres volt a time-wrap. Így nem volt annyira unalmas, de legalább hosszú sem. De.

A nagy fejsze - irány Párizs!

Tegnap este megvettem a repülőjegyet. Délután reptér, beton, ülésbelapulás, Párizs!

FARNAIR - a nagy fejsze

Nagy fejszébe vágtam a fámat. Nagyon nagyba. Vettem egy L-410 UVP-E-t :)

Let L-410 Turbolet - „Legyen világosság”


Mára egy igen rövid poszt jut. Nagykép a hajtás után.

Let L-410 Turbolet - Szarvkormány

Újabb szünet után ismét sikerült kézbevenni a Blender-t és a Photoshop-ot. Ezúttal a szarvkormányra esett a választás. Végül 2 nap renderelés és pár óra Photoshop munka - fényképeket felhasználva az alábbi eredmény született.

Vitorlázórepülés találkozó

Ez egy igaz történet. Egy franciaországi haverom vitorlázórepülőzik és megkért egy országos verseny alkalmával, hogy legyek a segítője. Ez azt jelentette, hogy fel kellett szedni a felhúzókötelet a repülő elszállása után és ha netán valahol közben "kényszerleszállást" hajtott végre, akkor el kellett érte a hosszú utánfutóval meg az öreg ford sierrával érte menni. Ezutóbbi többször is előfordul és sokszor egész éjszaka tartott. Mindez hatalmas esti bulik közepette. El is vitt repülni a végén, és vezettem a gépet fenn. Nagy királyság volt.

Let L-410 - áttörés az animációkban

Napok, mit napok... hetek mentek el rá, de megérte. Sikerült összehozni egy összetett animációt...

Elkészült az EFVA Vaasa Finn repülőtér!

Vaasa Repülőtér (Finnül: Vaasan lentoasema, Svédül: Vasa flygplats) (IATA: VAA, ICAO: EFVA) a finnországi Vaasa várostól 9 km távolságra délkelet felé található. Ez a repülőtér Finnország 6. legnagyobb repülőtere, évente közel 300.000 utas fordul meg itt.

Oldalak