Az EADT csapata az elmúlt pár hónapban azon dolgozott, hogy a 4.0-ás verzió hibáit javítsa, illetve betegyenek néhány felhasználói kérést. Tegnap este meg is jelent a népszerű kiegészítő 4.1-es verziója.

Repülési modell

Jelentősen javították a repülési modellt, különösen a trim beállítások lettek valósághűek, a felszállási és leszállási jellemzők is jobbak lettek a korábbi verziókhoz képest. Pontosítottak a külső modell megjelenésén is, illetve az üzemanyag fogyasztáson.

Újdonságok

  • Új fékszárny kar: mostantól nem folyamatosan állítható, hanem adott pozícióba áll: 1, 5, 15 stb. fokra.
  • Új trim kijelzők, kapitány és másodpilóta oldalon egyaránt
  • Új vario kijelző: folyamatos skála, ahogy az igazi NG-ken
  • TO/GA mód: joy gombra kötve egyszerűen lehet bekapcsolni a TOGA funkciót - a 2D panelon nincs rá gomb!
  • Teljesen új N1 MAX számolás, mely még pontosabban számolja az N1 értékeket a repülés egyes fázisaiban.
  • Akik nem szeretik a jumpseat nézetet: kapitány oldali panel!
  • Kokpit építőknek: elérhető dataref-ek, melyekkel vezérelhető a gép
  • Övek becsatolása hang javítva

Javítások

  • Alacsony súlynál megszűnt az oszcilláló ILS tartás
  • ILS megközelítés eltérés javítva
  • HDG kapcsoló 359 után nem 001-re ugrik
  • A legdurvább bug javítva: nincs többé orrleadás a V/S első bekapcsolásakor
  • Yaw Damper újraírva, a jobb repülés koordinációért
  • AFCP (auxiliary fuel control panel) látható lett BBJ2-ben is
  • Kabinnyomás ismét működőképes

Festések

Jópár új festés került a csomagba, melyet az X-Plane.org felhasználói készítettek.

Mint mindig, letölthető az EADT website-ról:

EADT x737 - v4.1