Akik követik az FS világában zajló eseményeket, biztos észrevették már, hogy megjelent az LHSimulations Debrecen scenery-je (Facebook galéria).

A konvertálásnak ugyan nekiálltam, a reptér alapja-, illetve az obejktumok kitakarításának egy részével kész vagyok, de közel sem mondható befejezettnek a dolog. Mivel alapból kevés időm van, s mikor akad is kis szabad, az L-410-et festegetem, arra gondoltam, hogy átadnám a félkész anyagot egy olyan valakinek, akinek több ideje van :)

Ami hátravan: FPS zabáló objektumok kitörlése OverlayEditorban (kb. 30% kész), az apt.dat rendbetétele (kb. 95% kész), textúrák rendbetétele (kb 80% kész).

Szóval nem nagy meló, csak roppant időigényes :) Semmi extra nem kell hozzá: WED, OverlayEditor, és esetleg Photoshop/Gimp.

Akit érdekel a dolog, keressen meg a scenery kukac x-plane.hu címen és leírok mindent részletesen, hogy mikre kell figyelni, mik az FPS zabáló tényezők, milyen szivatós részei lehetnek a dolognak, plusz összehozom a készítőkkel, hogy ha bármi kérdés merül fel, lehessen egyből hozzájuk fordulni.